//CLICK!
//ukiss-0330


Hello Everyone,welcome to my wonderful land,fell free to navigate around.. I am the Owner on this blog | Born on 31 Oct 95 | Ex-SPM Candidate 2012 | Crazy about the pink , purple , or brown on colours and things, Me , a person that love to laugh and easy to fall tears and have a strong passion but did not dare to do it . " Find a Love , because wherever there is Love, there is always Wealth and Success ~♥ :)


♫ MySelf
♪ MyStuff
♫ MyChingu
♪ MyStory



.


Design by : Nurin H.(mygurlz).
Basecodes : Husnaa.
0ther : <3 | <3


Older Post | Newer Post
Sports Day , Best Moment !
Friday, June 29, 2012 | 1:40 AM | 0 Stalker(s)
Assalamualaikum :)

okaylah , since dah jadi budak calon nak ter'SPM' nie kan , so busy memanjang . . blog pun sudah bersawang :D

Ahaa ! Jangan lari tajuk ! Okay , bersamaan dgn tajuk yg dekat atas tuh :

Hari : Khamis 
Masa : 7 a.m - 2 p.m
Tempat : Padang Sultan Suleiman , Kota Raja Klang 

Hari Khamis dua minggu lepas sekolah kiteorang ade buat sukan tahunan . . Best memang best , yela kan , tahun nie last aku nak mencari pasal kat sekolah nie , hehe . . #jangan tiru perangai aku XD . . So first of all , aku pun pegi hantar nama masuk lontar peluru dengan lompat tinggi . . Games2 nie wajib masuk #aku pun tak paham kenape cikgu paksa semua masuk , haishh . . Tapi lontar peluru aku ta main , sebab tak datang sekolah tanpa bersebab , haha . . Pandai2 buat cuti sendiri :) . . Hari kedua dlm minggu sukan tuh , tak silap aku ary selasa kot , ade match untuk lompat tinggi , so aku pun menunjukkan ketidakbolehan aku dengan melompat galah yang sebesar lolipop kali 500 . . Lawak gile , da lah ade budak2 lelaki yang usha secara haremm dari kelas . . Badan jee lepas , tang nak angkat kaki , terus hancur , puihhh . . Saket jiwa , try byk2 kali , tp cenggitu lah hasilnya , huhu . . tape2 first time dalam hidup aku . . Sebelum nie , lompat atas tangan orang je . . haha . .Korang ingt tak time korang kecikkecik zaman ribena tuh , yang kawan2 korang pegang tangan , sejengkal2 bagi sama tinggi , then korang lompat . . Wah best beb maen game tuh , time kecik2 lah , aku lah jaguh heroin melompat paling tinggi , hahah . . #batak sikit :D

Then nextweek pulak , ade games untuk larian balapan . . Aku masuk satu acara je , 200 meter . . Tak larat aku nak lari banyak kali . . Tiba hari nye , ramai pulak yg pengsan , adoyy . . Mane tak pengsan , cuaca panas kot time tuh , berbelak muke aku . . Time giliran 200 meter atas 18 lari , patutnye aku dapat no2 , tapi apakan daya puteri yg kat depan sikit je lagy nak dapat no1 , boleh plak jatuh , apalagi kemenangan menjadi milik dayah ! hahah :) Alaahai ,puteri jatuh time 200meter , dapat no2 , tuptup terus dinobatkan jadi olahragawati sekolah 2012 , terbaek ! huhu . . nasib badan kan , hehe . . Papepon penat gile , dengan petang tuh lepas abes je lari , rest sekejap , tolong budak2 sukan rumah hamzah yang masuk perbarisan then sambung kawad kaki KRS untuk persembahan time hari sukan yang sebenar dekat Padang Sultan Suleiman , Klang . . #sekolah mane ade padang , haha . . Fenatfenat , kawad dari tengahari sampai petang then sambung malam . . Boleh bayangkan tak ?

That day ! Ya Allah , takot nye laa . . first time kot kawad depan orang ramai , memang banyak buat salah lah kan . . haha . . Maafkan lah saya , budak baru kan ;) , huhu . . Apepon , time aku buat kawad tuh , aku dah buat yang terbaek dari aku , actually malas nak egt balek moment tuh , sumpah malu ! , haha . . then sambil games utk budak lelaki berjalan , cegu umumkan pemenang balapan untuk budak perempuan , time cikgu sebut nama aku , johan lari 200m , terkejut maa , dengan rasa segan tak bersilu nye , aku naek then , pingat emas , haiyaa berat maa :D:D , hahah . . tapi dalam hati , melompat2 kegembiraan :)

Sebelum habis semua acara , cikgu umumkan rumah sukan yang terbaek dan banyak markah . . Rumah sukan yang memenangi acara perbarisan bagi tahun 2012 ialah .... Rumah Hamzah ! . . Huishh , melompat sambil menjerit aku , terbayar segala kepenatan aku , aku yang menguruskan semuanya , dengan kawad lagi , alhamdulillah :) . . Akhir sekali , Rumah Hamzah juga dinobatkan sebagai Johan bagi keseluruhan acara , wahhhahah , bangga aku #naib pengerusi , ehem , tak salahkan nak batak sekejap , hehe . .

Some pictures on that day,
Btw , gambar2 nie hanya budak Rumah Hamzah dan KRS sahaja :)





 



 KRS with Bomba

 Best Moment , Hamzah the winner !




Labels: , ,