//CLICK!
//ukiss-0330


Hello Everyone,welcome to my wonderful land,fell free to navigate around.. I am the Owner on this blog | Born on 31 Oct 95 | Ex-SPM Candidate 2012 | Crazy about the pink , purple , or brown on colours and things, Me , a person that love to laugh and easy to fall tears and have a strong passion but did not dare to do it . " Find a Love , because wherever there is Love, there is always Wealth and Success ~♥ :)


♫ MySelf
♪ MyStuff
♫ MyChingu
♪ MyStory



.


Design by : Nurin H.(mygurlz).
Basecodes : Husnaa.
0ther : <3 | <3


Older Post | Newer Post
Just Sharing
Sunday, March 10, 2013 | 9:13 PM | 0 Stalker(s)
Assalamualaikum :)

Mulekan setiap hari anda dengan senyuman :)

Huhu okay , pandang atas sejenak , tengok tajuk entry aku tuh , dalam otak korang mesti terfikir kan , ape kebende nyelah yang bakal aku merepek hari nie , HAHA . . So malam nie malas nak bercerita panjang , just nak share something pasal tajuk entry aku di atas tuh :)

Malam nie , aku nak share video2 yang aku rasa lawak bagi aku yang buat aku tak tahan gelak sampai senak perut aku , haih >-< . . Hehe .


#Muke sedih gile , haha


#Baby nie lagi lah , boleh bersembang , alahaii terbaek ==' Huhu


#Yang nie paling 'Hot' ,, HAHAHA


Haha , ini je lah yang aku nak share , malas nak letak banyak2 lebih dari dua pun dah cukup kan , kekeke . . Kulit blog nie pun dah tukar , sebenarnye ikutkan hati tak nak tukar sebab i peminat tegar purple kay , ingat tuh sampai mati ! Hahaha . Tapi sekali-sekala tukarlah , kesian blog nie , mesti masham dah kulit tak bersalin-salin lagi , HAHA . #lawakbengongsikit . Ini lah hasilnya , tak seberapa pun . Huhu . Okay so enjoy lah tengok video2 tuh , kalau tak suke boleh chaw2 dari blog kitee , haha tak de sape nak marah you :P wekkk . .

Bye2 semua :)

Notakaki : I missyou ler sayang :') . Rindu Abah n mama jugak , hehe .