//CLICK!
//ukiss-0330


Hello Everyone,welcome to my wonderful land,fell free to navigate around.. I am the Owner on this blog | Born on 31 Oct 95 | Ex-SPM Candidate 2012 | Crazy about the pink , purple , or brown on colours and things, Me , a person that love to laugh and easy to fall tears and have a strong passion but did not dare to do it . " Find a Love , because wherever there is Love, there is always Wealth and Success ~♥ :)


♫ MySelf
♪ MyStuff
♫ MyChingu
♪ MyStory



.


Design by : Nurin H.(mygurlz).
Basecodes : Husnaa.
0ther : <3 | <3


Older Post | Newer Post
Tak perlu :)
Wednesday, March 20, 2013 | 2:47 PM | 0 Stalker(s)
Assalamualaikum guys , gegel , boboy , tuan/puan , encik/cik semua :)

Straight forward je lah senang ------> okay serius bosan gile tak kerja , duduk rumah and tak buat pape .

 Ohmaigadd , ohh please please lepaskan aku dari sangkar , nak terbang bebas menikmati mother nature lah , nak terbang jaoh semahu-mahunya , ouhh teringin banget mau hilangkan kesedihan . Bisa nggak tolongin saya , aduhh capek sungguh duduk lenggang kangkong . . . . . 

Duduk rumah membesarkan badan , punggung kitee da kembang da macam beruang tawu tak , perut kitee pun da kembung menggelembung macam ikan kembung , ouhhhh aku tak nak jadi begini .Please please again , aku tak nak jadi macam nie , Nak kurus ! 

Kau nak kurus dayah ? Tak boleh , ko tak boleh punye , makan lah banyak kay , nanti badan sihat-mihat , chubby cam tuh . HAHA okay yang nie syaiton membisik kat aku . Halah ,please pedulikan lah kau syaiton , shuuhhhh berambus lah kau dari sini , pergi lah angkat kaki kau , tak mungkin kau dapat halang aku !  Ohh #tangankatbahumatapandangatas.

Padahal dalam hati ,ohh kurang ajar punye syaiton , ko patahkan semangat aku ?!! Heyy , nothing can stop me from doing that ! Aku dah tetapkan target nak kurus walaupun terpaksa duduk rumah termangu tak tahu nak wat pe , tapi akan ku teruskan usaha ku ! HAHA

Usaha berterusan menemui tangga kejayaan !
'Korang tengok pandai tak aku mengubah pepatah Melayu?' 
'Haha , buruknya perangai ko nie Dayah' 
'Ape salahnye kan , lagipun maksudnye tak mengubah ape-ape pun'

Okay , da jadi gile sebab cakap sensorang dalam bilik , sebab ape ? Sebab aku Bosan lah 
-___________-

3B = Bored.Boring.Bosan

Bored VS Freedom : 
BOREDOM *Ikutsukeakuje =='


Ya , berterusan selama berminggu , berbulan lamanya =3

Moral hari ini , anda semua jangan lah ikut perangai kitee yang teruk beruk nie okay , tetibe cakap sensorang , HAHA terbaik boss ! Entry yang sengaja ditulis untuk menunjukkan yang aku dah bosan tahap gaban ~ 
Chawww !

Np : Ini semua idea yang terkeluar dari kepala aku , jangan diikut or disebar , HAHA