//CLICK!
//ukiss-0330


Hello Everyone,welcome to my wonderful land,fell free to navigate around.. I am the Owner on this blog | Born on 31 Oct 95 | Ex-SPM Candidate 2012 | Crazy about the pink , purple , or brown on colours and things, Me , a person that love to laugh and easy to fall tears and have a strong passion but did not dare to do it . " Find a Love , because wherever there is Love, there is always Wealth and Success ~♥ :)


♫ MySelf
♪ MyStuff
♫ MyChingu
♪ MyStory



.


Design by : Nurin H.(mygurlz).
Basecodes : Husnaa.
0ther : <3 | <3


Older Post | Newer Post
Again
Monday, April 8, 2013 | 10:11 AM | 0 Stalker(s)
Aku tak tawu kenapa diri ini tetiibe rase tak selesa , rasa lain semacam dan perasaan buruk yang lain . Sebab kau aku jadi muram hari ini , sebab kau aku jadi orang lemah , sebab kau aku jadi macam orang gila tak tentu arah menunggu kau . Kenapa kau buat aku macam ini ? Apa salahnya aku at kau ? Cuba kau kata kan apa yang terbuku di hati , terus terang sahaja , tidak perlu untuk buat diriku terasa semacam seperti ini , payah rasanya diri ini bila harus melalui rasa itu lagi . Kau semakin memberi diriku harapan yang pudar . Yang semakin lama mampu membuatkan diri aku hilang kepercayaan kepada diri kau . Hargai lah peluang yang sekali lagi yang pernah aku berikan suatu ketika dahulu . Aku tak mahu mengungkit kembali kerana diri aku bukan begitu . Kini aku hanya mampu memendam perasaan . Perasaan yang tak akan pernah aku beritahu kepada diri kau . Aku tak tahu kenapa aku takut bila hendak mengatakannya kepada dikau . Kemungkinan terlalu banyak bermain di fikiran ku . Bagi diriku lebih baik aku mendiamkan diri dari tahu perkara yang sebenar yang mampu membuat aku menangis lagi sekali disebabkan kau . Pleasee , aku mohon pada kau , berfikir lah sejenak tentang apa yang kau pernah katakan kepada diri ku sebelum ini , sebelum apa yang kau akan katakan kepada diriku , sebelum apa yang kau akan lakukan kepada diriku . Jangan lah kau ulangi kesilapan kau yang dahulu , jangan kau biarkan air mata ku mengalir sekali lagi disebabkan kau . Tapi akhirnya ia tertumpah lagi , dan disebabkan kau juga lah ia mengalir lagi . Persoalannya kenapa kau membuat diri ku jadi begini ? Kenapa diri kau juga yang membuat aku jadi begini ? Jangan bagi aku membuat perkara yang tidak pernah kau sangka kan yang mungkin menyebabkan kau tidak akan pernah melihat ku tersenyum riang lagi .






notapipi : tiada kaitan dengan yang hidup atau mati . 'Mati' pun tak ade kaitan , dushh .
              #Don't misunderstand kay guys :')