//CLICK!
//ukiss-0330


Hello Everyone,welcome to my wonderful land,fell free to navigate around.. I am the Owner on this blog | Born on 31 Oct 95 | Ex-SPM Candidate 2012 | Crazy about the pink , purple , or brown on colours and things, Me , a person that love to laugh and easy to fall tears and have a strong passion but did not dare to do it . " Find a Love , because wherever there is Love, there is always Wealth and Success ~♥ :)


♫ MySelf
♪ MyStuff
♫ MyChingu
♪ MyStory



.


Design by : Nurin H.(mygurlz).
Basecodes : Husnaa.
0ther : <3 | <3


Older Post | Newer Post
Hari ini
Saturday, May 25, 2013 | 1:49 AM | 0 Stalker(s)
Assalamualaikum semua :)

Da lame sgt tak update blog , hahak . Kemalasan itu merupakan punca yang paling utama ! Alaa lagipun aku nie hanyalah insan biasa yang suke merepek tak tentu arah , kadang2 gila kadang bole jadi jiwang gitu , aww~ HAHA .

So hari ini actually ade event khatam quran kawan ayah aku , tapi buat at rumah sebab family kiteorang nak sekalikan buat doa untuk mak n ayah aku nak pergi umrah . Sedih dalam kegembiraan . Tak tawu nak kate ape , gembira sebab mak n ayah dapat pergi umrah & sedih sebab tak pernah berjauhan dengan mak n ayah . Fyi , aku tak pernah duduk asrama or tempat lain yang berjauhan dengan mak ayah aku selain 4 hari or 5 hari , means duduk dengan orang lain selain family belah ayah or mak . Boleh dikatakan aku nie anak mak lah , hahaha . Tak de lah , bukan ape , sebab tak biase kan . Kakak aku dari form1 dah masuk asrama , walaupun time tuh nangis meraung-raung tak nak duduk asrama*yang nie aku tipu HAHA .

Ape yang harus dilakukan hanyalah perlu bersabar dan menanti dengan penuh kesabaran . Nanti dah besar pun akan duduk berjauhan dengan keluarga , duduk jauh untuk menuntut ilmu bile dah masuk Universiti nanti . Kalau dah kahwin mestilah duduk dengan laki bini masing2 kan , tak kan lah korang nak menumpang serumah sekaki dengan rumah mak ayah mentua nenek moyang korang kan melainkan dorang semua tuh kaya raya gila bapak kau . HEHEK buat lawak tak jadi kay , boo sama dye .

See , setiap kali aku menaip untuk mengupdate , mesti akan tersasar dari tujuan asal , mula2 cite pasal event hari nie , last2 cerita pasal tak boleh jauh dengan keluarga , hahaha . Ary nie ramai jugak lah orang datang , walaupun ade dekat 10 orang jugak lah yang bagi mesej at ayah tak dapat datang hari nie , ape pun Alhamdulillah :)

Tak ayah , anak nye pun jugak , haha . Aku jemput semua member rapat aku , tapi yang dapat datang hanya maisarah , raja n mardhiah . Itsokay lah ,asalkan dapat jumpe diorang , yela kan masing2 dah nak sambung belajar , takot2 tak sempat jumpa , dah tak kenal pulak hihi ..

Sebenarnye entry nie aku nak letak gambar , just gambar aku and member je , sory la pakcik makcik ehh , hahaha muke tak masuk tenet pun . Tapi disebabkan ade beberapa masalah teknikal yang tak dapat nak dielakkan , so next time je la aku update entry nie , just masukkan pic je , alahaii . Cite macam nak berterusan je haha .





Haa , setelah sekian lamenye , baru aku nak upload pic , padahal satu je hekhek . Bukan ape , malas nak mengupload bebanyak , loading nye , taya kate ape la kan dengan tenet macam kura2 tak makan setahun hahaa . Okay bububye !

 ( Please wait for a week ==')
Updated !

Bye2 guys , muahhh , lapchiuu :)
Selamat malam semua . .