//CLICK!
//ukiss-0330


Hello Everyone,welcome to my wonderful land,fell free to navigate around.. I am the Owner on this blog | Born on 31 Oct 95 | Ex-SPM Candidate 2012 | Crazy about the pink , purple , or brown on colours and things, Me , a person that love to laugh and easy to fall tears and have a strong passion but did not dare to do it . " Find a Love , because wherever there is Love, there is always Wealth and Success ~♥ :)


♫ MySelf
♪ MyStuff
♫ MyChingu
♪ MyStory



.


Design by : Nurin H.(mygurlz).
Basecodes : Husnaa.
0ther : <3 | <3


Older Post | Newer Post
Adilkah ?
Wednesday, October 2, 2013 | 10:59 PM | 0 Stalker(s)



Suatu ketika dahulu ,
Kau memandang rendah kepada diriku ,
Selepas apa yang terjadi ,
Aku nyatakan berulang kali
Bukan salah diri aku , bukan .
Apa kau tidak mengerti ?

Tapi kau tetap juga menyalahkan aku 
Menyisihkan aku ,
Ibarat diri aku satu bayangan 
Itu yang terlintas di hati aku ,
Seolah - olah kuasa alam berada di tangan kau
Mampu membuat orang tunduk dan dengar perintah kau .

Aku hanya mampu bersabar
Meskipun airmata mengalir deras
Tidak ada siapa dapat mengubah hakikat 
Bahawa diriku pernah disisih 
Di pandang rendah , 
Disebabkan diri kau . 

Tapi kini aku bangkit ,
Aku tahu aku perlu berubah 
Kuatkan hati serta berani kehadapan
Walaupun aku tahu banyak halangan dan rintangan
Aku tahu diri aku mampu menangani nya

Sekarang setelah sekian lamanya
Kau datang mencari diriku 
Apekah ? 
Kenapa dengan diri kau ?
Apa tidak cukup ,
Dengan semua yang pernah kau lakukan ?

Diluar mungkin ku memaafkan dirimu
Tapi jauh didalam 
Hanya Tuhan yang tahu
Segala isi hati yang terpendam .
Segala luka yang tak pernah padam
Hanya disebabkan satu salah faham
Aku yang terluka ,
Tapi dirimu tersenyum bahagia 

Adilkah begitu ?

n/p : Cuma luahan hati , tidak berkaitan dengan siapa2 , noted that :)