//CLICK!
//ukiss-0330


Hello Everyone,welcome to my wonderful land,fell free to navigate around.. I am the Owner on this blog | Born on 31 Oct 95 | Ex-SPM Candidate 2012 | Crazy about the pink , purple , or brown on colours and things, Me , a person that love to laugh and easy to fall tears and have a strong passion but did not dare to do it . " Find a Love , because wherever there is Love, there is always Wealth and Success ~♥ :)


♫ MySelf
♪ MyStuff
♫ MyChingu
♪ MyStory



.


Design by : Nurin H.(mygurlz).
Basecodes : Husnaa.
0ther : <3 | <3


Older Post | Newer Post
OMG MALU LAHHHHH !!
Thursday, November 21, 2013 | 3:05 PM | 0 Stalker(s)
Im back ! Rinduu lah tuh hahaha #perasan okay. 

Main point sekarang nie , aku cuma nak cakap kat sini yang aku tengah malu beribu-riban , oh please HAHAHAHAHAHA

Ya Allah , apa aku nak buat , suka-suka je aku marah someone nie and fikir bukan-bukan , last aku dapat tawu yang rupanya hari ini hari khamis OMG HAHAHHAHAHAH . Sumpah aku memang ingat hari nie hari Jumaat . Why ? Okay macam nie ceghitenyeee .......

There's something happen yesterday night , so its brought me to get mad at him this morning because he didn't pick up my call dari pagi until now . My sis cakap "Ko dah kenapa ke hulur ke hilir sana sini buat pening kepala aku je tengok kau nie , meroyan ehh " . Hahaha mean sister . Bukan meroyan lah , risau . I don't know why , hati aku tak sedap dari tengah malam semalam , so i'm wait for his call last night until i fall asleep sebelah charger atas lantai . Wehh lantai tuh sejuk tawu tak , da la semalam hujan kan , so kesejukan hujan tuh meresap so deep inside the floor . And for the reward , i got headache and fever . Yeahh awesome night .

Aku bagai nak rak call2 lepas tuh semua masuk peti suara , hey what the hell . Last2 wa bagi ayat sedih punyaaa btw nothing happens , so sad #typicalmalaysian XD. Aku tak tawu lah , kalau lepas nie dye tengok mesej tuh and all missed call , mati aku kena marah and merana nak pujuk balik HAHAHAH . Time nie memang aku tak teringat langsung hari nie hari khamis , i thought its Friday , really .

After that i decide yang bia lahh , bia lah aku membawa hati yang lara seorang diri . Cehhh ayatt haha . Then tengah bengang dengan dia , aku pergi marah adik - adik aku and suwoh siap2 pergi solat Jumaat sebab dah pukul 12 lebih kan time tuh , tak pasal2 adik aku cakap " Hari nie hari khamis lah , solat jumaat pekebendenya hari khamis , syiahh doh kau , tu lah lain kali demam jangan kasi effect tuh kena kat otak , kan dah biul " . That time , i was like ... WHAT ?? Flustered for awhile then aku ketawa bagai nak mati hahaa ketawa bukan sebab adik aku cakap camtuh tapi sebab baru tersedar haha .

Ya Allah terus mengucap aku . Macam mana ini boleh terjadi ? hahaha . Last2 aku kuat kan hati call balik , oh pandai pulak angkat . Ko tawu suara aku punya lah merajuk , muka masam macam minta penampar . Tangan sebelah pegang fon cakap , sebelah lagi genggan tangan bengang , ready nak tumbuk orang . Dengan suara monyok dye bawu bangun tidur , dye minta maaf sebab tak angkat fon sebab ngantok sangat balik lambat men futsal . I know about the futsal . But at least boleh bagitahu kan masa tengah rehat ke , cakap lah balik lambat sikit ke . Tadelah aku nak risau over sangat . And i think pasal mesej sedihhh punyaa tu kan , haha i guess ta kan ade pape sebab da kenal lame perangai aku hihi . Dah tuh minta topup sebab tempoh kredit tarak , omg lagi membara hati ini okay haha #mesej and call free cme tempoh tuh je , kena always keep it on hehe  . Tapela sebab aku kesian , sebab sayang acececeh , sebab bengang , sebab ahh whatever haha . Lepas nie minta lebih2 aku gari soletip mulut kaki tangan semua . Serial killer . HAHAHA



Moral of story , overthought , negative thinking , menggelabah , terlalu risau haha ini semua perangai aku . Sebab dah terbiasa kan hehe . Kalau keluar jauh and balik lambat sikit ke, berduyun-duyun kot mesej dengan call mak ayah aku at fon tuh haha mewarisi kot , atototo . Itsokay right , there's someone who still worried about you even sometimes you feel like "alaa tak yah lah risau sangat" , rimas camtu kan . But trust me , when someone used to call or message you everyday or anytime when she or he didn't see you in front of their eyes don't call you like always , i'm pretty sure that you'll feel weird walau sekecil zarah pun , rasa tuh tetap ada . Kecuali yang jenis tak concern , memang tak de perasaan lah haha .

p/s : Aku tawu b.i aku gune macam rojak je kan haha kalau ade yang salah , u're very welcome to let me know :) .