//CLICK!
//ukiss-0330


Hello Everyone,welcome to my wonderful land,fell free to navigate around.. I am the Owner on this blog | Born on 31 Oct 95 | Ex-SPM Candidate 2012 | Crazy about the pink , purple , or brown on colours and things, Me , a person that love to laugh and easy to fall tears and have a strong passion but did not dare to do it . " Find a Love , because wherever there is Love, there is always Wealth and Success ~♥ :)


♫ MySelf
♪ MyStuff
♫ MyChingu
♪ MyStory



.


Design by : Nurin H.(mygurlz).
Basecodes : Husnaa.
0ther : <3 | <3


Older Post
Wa dah nak balik =='
Tuesday, December 31, 2013 | 12:38 PM | 0 Stalker(s)
Assalamualaikum ,

Lame bah aku meninggalkan blog nie , kesiann haha . Bersawang-sawang blog aku macam spiderman terbang gayut sana-sini okay .

Fyi , aku dah smbung belajar hehe . Alhamdulillah dapat UiTM Kampus Alor Gajah aka Lendu at Melaka tapi sementara je . Next sem akan pindah tempat baru at Kampus Tapah , Perak . Pulak dah , malasnya na pindah , dah biasa kat situ T.T *padahal baru sebulan puihh hahaha

Sekarang nie duduk rumah je lah siap kan assignment and homework semua sebab tengah mid-semester break kan . Study macam tak nak study . Haihh , dah lah cuti raya cina next year tak tahu balik ke tak , macam tak kasi balik je UiTM nie hmm . Aku nak balik lahhhh , bayangkanlah kalau tak balik , direct sampai bulan April aku tak balik taw , Aku nak balik lah weh , tak menahan lah aku kat sana . Kalau tak bagi balik , aku protes tak nak makan seminggu haha .

Hari Ahad lepas , dapat keluar dengan dye , rinduuu bahh T_T . Yelakan sebelum aku nak masuk Uitm hari tuh pun tak dapat jumpe ditambah lagi dengan training dye yang full memanjang , tawulahh dah jadi pemain Selangor , busy je lah kerjanya hahaha . Tak pergi jauh pun kali nie , jet jet pergi jauh lak sebelum nie hahaha . Our destination is Setia City Mall . Not bad tapi bukanlah fav place , just macam biasa . Ramai juga lah orang kat sane , sampai parking full sampai dorang block so we can't park car at LG . Then kiteorang try pusing belakang , rupa-rupanya dorang tutup jalan kat depan and bukak kat belakang . Jalan depan sikit terus dapat parking , ohyeahhh that's my man hehe . Turun dari kereta terus otw pergi tengok movie list  and actually aku nak tengok Hobbit taw , tapi ramai cakap Hobbit ade sambungan lagi , so fikir dua kali nak tengok . Yang dye plak nak tengok 47 Ronin . At the end , kiteorang decide tengok cerita 47 Ronin .

Memang best tapi ending dye all heroes mati bunuh diri as Samurai . Hahaha japanesse warrior right , paham2 lah cerita dye macam mana . But before that , kiteorang jalan2 dulu and stop by at Parkson , buy a wallet for him , bhahaha nasib baik ade aku , kalau tak memang dye tak jumpa lah wallet lawa macam tuh kan hihi brand Police , aku pilih kan , lawa menarik tertarik katekoo haa :) #bangga hahahahaa . Hajat aku yang tak terlepas lagi , kasut aku tak dapat haha . Tapi yang pasti sebelum aku balik sana hari sabtu nie , aku nak kasut jugak :P

Hari nie last day for 2013 , so esok akan bermula hari pertama 2014 , cepatnya masa berlalu huhu

2014 please be nice with me :) Semoga segala kebaikan dan amal jariah diterima oleh Allah dan segala kebaikan akan terus sentiasa disisi . Jauhkan lah segala keburukan dari diriku . Semoga dieratkan segala hubungan silaturrahim antara satu sama lain . Amin 

Okay , petang nie jangan lupa baca doa akhir tahun dan awal tahun kay , muahhhhhhh hahaha . Bye uoll's :)